Monday, February 6

proč ne

a proč vlastně jo. vždyť ono není moc co psát. a vůbec, kdo tyhlety ptákoviny vymýšlí? (připomíná mi to bridget a její rozčilování ohledně otázky "četla jsi poslední dobou něco zajímavého?" proč ne třeba čtyři vaše nejhorší kocoviny, čtyři místa, kam budete zdrhat po volbách anebo čtyři vaše nejčastější nadávky?)
no nic. jsem vyzvána, tak... proč ne.

čtyři moje zaměstnání:
╫ knihovna, hvězdárna. jo a psala jsem lie dopis pro digi, ale to bylo z lásky. jinak mě zaměstnává jen škola, ale ta mi bohužel neplatí.

čtyři filmy, které můžu vidět znovu a znovu:
╫ love actually
╫ p y t h o n i
╫ the hours
╫ my neighbour totoro

čtyři místa, kde jsem žila čtyři místa, kde jsem se cítila jako doma nejvíc:
╫ praha
╫ brno

čtyři moje oblíbené televizní pořady:
╫ futurama
╫ ally mcbeal
╫ červený trpaslík
╫ jistě, pane premiére (dříve ministře, časy se mění)

čtyři místa, kde jsem byla na prázdninách:
╫ a.e.ú.
╫ francie, provance
╫ anglie (několikrát, ale hlavně výprava za stonehenge)
╫ švédsko

čtyři moje oblíbená jídla:
╫ kafe
╫ toast s avokádem
╫ pizza s jakoukoliv kombinací sýrů
╫ čokoláda

čtyři weby, které navštěvuju denně:
╫ můj blog
╫ asi deset dalších blogů
╫ gmail
╫ mageo

čtyři místa, kde bych byla raději, než kde jsem teď:
╫ koncert pink floyd
╫ letní úpice/penthauz/láhev vína
╫ někde, kde je teplo (jih, nový zéland)
╫ ve vaně

čtyři moje nejhorší kocoviny:
╫ po akci švestka
╫ po pomaturitním večírku (nevyplatí se míchat curacao s domácí třešňovicí, věřte mi)
╫ po šesti pivech v pomaláči
╫ po litru vína s h.p. ve sklípku na grohové (a další lahvi ve sklepě)

čtyři místa, kam budu zdrhat po volbách:
╫ nový zéland
╫ irsko
╫ kanada
╫ jakékoliv ostrovy v jakémkoliv teplém moři

čtyři moje nejčastější nadávky:
╫ kurva
╫ doprdele
╫ shit
╫ kurvadoprdelenasrattosetomusístátzrovnamně?

hm, tak to by bylo. dále nepředávám, nicméně pokud by měl někdo nepřekonatelnou potřebu navázat, ráda ho připíšu.
dobrou noc.

3 comments:

e*v said...

a to jsem ještě jednu zapomněla napsat :) nebo dvě? do řiti, musím popřemýšlet. (ale jinak jsou to strašný pomluvy a nikdo ti je nevěří:)

Anonymous said...

A to já se možná po volbách z Irska budu vracet. Teda pokud nedojde k nějaké volební tragédii... Jedna věc, kterou si sem určitě vem s sebou, je nezměrná trpělivost s veřejnou dopravou.

e*v said...

to se máš. tedy že jsi v irsku, ne že se budeš vracet...