Monday, February 13

egypt se začíná promítat

a já bych se neměla tolik těšit. - v jednom z těch ranních neklidných snů provázených okolním hlukem jsem někomu řekla nepotřebuju nic než moře a déšť a vyběhla na mokrou terasu, kolem těla jen ručník. padaly ohromné kapky, běžela jsem po mokrých betonových dlaždičkách. moře mělo azurovou barvu a bylo plné ostrých hnědých skal, co škrábou do krve.
při usínání mě napadlo, že nejčastěji se mi zdá stejně o kočkách. na hlubší myšlenku se dnes nezmůžu. a stejně tak nebudu vyvozovat žádné závěry. víkend odplynul do kanálu.

3 comments:

Marwin said...

Byl jsem tu a moc se mi tu líbí. Zejména Tvůj vyjadřovací smysl v textech je ohromný:-)

taky něco málo mám:

http://fotodenik.blogspot.com

e*v said...

marwine, dík. máš skvělé fotky - tvoje stránky znám, ale teď jsem momentálně mile překvapena - po sto letech jsem si pustila zooropu, abych ji vzápětí našla v tvém lednovém hudborollu (od slova blogroll).

e*v said...

PS doufám že mi taky prozradíš trik jak se zbavit toho blogger řádku nahoře (chystám velké změny :)