Monday, September 5

zase jsem zapomněla nadpis

nějak se mi nechce psát. rozhodovat se je strašné. ale pořád je to možnost. ve skutečnosti nejsme svobodní. k rozhodnutí nás nutí okolnosti. ty okolo. a ty v hlavě. rozum? zůstávám v praze. zkusím to. a možná hlavně proto, že je to jednodušší. nechce se mi mluvit o tom proč. je to vlastně skoro jedno. je mi tak nějak zvláštně smutno. z rozhodnutí by měl člověk něco získat, ale nic nebude jinak, zůstávám, nic nebude nové. získala jsem akorát jistotu. stejnost. z toho je mi smutno a šedivo. jako bych si zavřela dveře. ach jo.
je mi fakt smutno. děsně. jenže já beru všechno definitivně. a ze všeho dělám problémy. takže hlavu vzhůru... (když tenhle semestr nedám programko, tak mě vyhodí... a když mě vyhodí, tak půjdu do brna na svoji vysněnou geografii... a vůbec. třeba mě vyhodí :)

1 comment:

Anonymous said...

taky cekam na to kdy me vyhodi ze skoly (odejit dobrovlne to zas ee tak zle to tam az neni, ikdyz...) at muzu delat konecne neco co dava smysl ;)