Thursday, September 29

koncem září

včera se konala výroční party u blueskina. loni se konala ve znamení uno. loni bylo všechno a všichni noví. letos... byla jiná. nedokázala jsem se tolik nadchnout. ani tolik se opít. a tak jsme stáli s klokánkem na balkoně, mrzli a přemítali o vývoji společnosti, upřímnosti a depresích. zírali na tu kupu světel všude okolo. mlčeli. kouřili děsně hnusný startky, k čemuž se normálně nesnižuju.
dneska jsem se s rozklepanýma nohama vydala po dlouhé době do školy - a přežila jsem. jednu přednášku (neměla jsem kam jinam jít a bylo tam teplo - četla jsem reflex, kterej mě btw nijak nenadchnul a črtala občasný poznámky na hnusnej bílej chlorovanej papír, protože ty recyklovaný nám došly) a dvě cvičení (na obou jsem jediná holka v kruhu, na obou první v abecedě - potenciální hromosvod případných návštěv u tabule).
cestou domu kýče a neskutečně žlutý mraky.
kýč první
kýč čb
je upřímnost zlá? nebo je horší strach, že ublížím sobě (to umím) nebo někomu jinému (to bohužel taky)?
zkusme to, řekl klokan. hrajme si na upřímnost. a já mu toho chtěla tolik říct a neřekla. už dávno. jako vždycky. jako všem.
takže mlčím. a trnu při prvních tónech coming back to life, protože při nich ve mně běhají takový malinký výboje jako vzpomínky na něco strašně důvěrně známýho a přitom starýho a dávnýho. trnu lítostí.

No comments: