Sunday, September 11

jak se vám líbí?

pozadí. pozadí blogu, samozřejmě. :)

9 comments:

Anonymous said...

Kdyby ty hvězdičky byly oranžové... to by bylo teprve orange psycho.

e*v said...

to mi tak nějak přišlo že už by to bylo trochu moc oranžový :) ale dík

BarborKa said...

bluskin, a ono to tu bylo nekdy neco jineho?

Anonymous said...

děláš vše pro to, abych tu nedokázal nic přečíst. :-)) adbar

e*v said...

adbare! ty sem ještě chodíš! já mám taaakovou radost! :)))

e*v said...

ps je to vážně tak nečitelný? mně to nepřijde... a je to stejně jen pokus. asi to dám pryč... jen jsem se chtěla naučit to vůbec používat :)

Anonymous said...

já sem všude. :-)
mám nedokonalý zrak a jakékoli grafické narušení textu je pro mě problém. :-) Kdybys to nastylovala tak, aby se hvězdičky vyhýbaly div id=content nebo div id=main, bylo by to imho lepší. Ale to je jen můj soukromý, skromný názor. :-)
adbar

BarborKa said...

a co takhle zrusit rovnou bluskina? nebo snad...vzrusit bluskina? :D

e*v said...

hlásíš se dobrovolně? :)