Wednesday, September 14

kýchám

to ten prach.
uklidit jednou za čas můj malinký pokoj je nadlidský úkol. tolik věcí a nad každou si člověk sedne a zamyslí se, zavzpomíná, začne dělat něco úplně jiného a úklid se táhne. z knížky o led zeppelin, která je slovensky, na mě vypadly fotky z eurokids' week in brussels před (proboha, to je dávno) pěti lety. tam bylo skvěle. exkurze, návštěvy radnice, debaty o ekologii... a taky jedna večeře na zámku; uzený losos a skleničky vína, které ve mně mizely poháněny radostí, že můžu. bylo mi patnáct. angličtinářka mě ale přeci jen zmerčila a tak jsem tu poslední do sebe musela hodit na ex, když se nedívala.
fotky naší skupiny před obrovskou hromadou tříděného papíru. děti na provázku. závěrečná diskotéka. "du warst meine beste englischschülerin", řekla mi na maturitním plese, kde jsem mimochodem byla s tím, co se před deseti dny oženil. vielleicht. potěšilo mě to, ne že ne.
zpátky do přítomnosti, e*v! stejně je tu tolik krámů, že budu asi spát na zemi. a těch věcí, co je člověk ze sentimentu nevyhodí. suchý list, co býval jasně červený a klokánek mi ho strkal za klobouk loni v zoo, moje sbírka cukrů, láhev od guinnessu...
a tak si pouštím alice coopera, aby mi to šlo rychleji. hlavně nepřemýšlet! :)
ps: nemáte někdo moje cd eggnoise what a world? já mám jen obal...

4 comments:

Anonymous said...

taky me to jednou ceka, nastesti uz nekolik let neporizuju fotografie tohoto charakteru a vetsinu z tech co jsem vlastnil jsem jednou vyhodil kdyz ma nalada byla inverzni k sentimentalni... mam tak uzasnou moznost si nektere veci idealizovat. a hlavne kdyz mam moznost takove snimky poridit vetsinou radeji schovam fotak a vychutnavam kouzlo okamziku...
ma to i nevyhody kdyz uklizim neni to tak zabavne, ale zas je to alespon relativne rychle ;)

e*v said...

mno ono ani tak nejde o fotky. fotky mám zavřený v krabici, respektive v počítači. ale všechny ty... dárky a kamínky sebraný kdesi na břehu ženevskýho jezera, krabičky, vzpomínky, svíčky a vánoce...

Anonymous said...

svicky... mam je na stole doma, jsou od NI... moje sestra je nesnasi ;) je to jedna z mala veci ktere jsem nedokazal vyhodit, stejne jak jsem nedokazal od ni odejit a uz nikdy ji nevidet i kdyz jsem si rikal, ze by to bylo asi nejlepsi... ted vim, ze nebylo ani nebude, to proste nejde... ja jsem zjistil ze mam v podstate dva druhy vzpominek... jedny takove co jako vim, ze se neco takoveho stalo a pak takove, ze vim o kazdem detailu uplne vsechno a ty druhe maji vetsinou co docineni prave s NI.
sorry, ze jsem se rozepsal trochu off topic, ale prave jsem si v hlave probiral nejake udalosti dnesniho dne ;)

e*v said...

to znám.