Sunday, September 4

začalo to nevinně. touhle away message:
na svatbě
ne na mojí svatbě
žrádlo! chlast! muhahá
střízlivou mě nedostanou.
svatba? obřad byl krásný. jsem atheistka (? nejsem. voda a slunce. věřím. někdy.), ale i tak byl... skoro mi ukápla slza.
těch slz vína, co mi ukáplo do sklenice... nejdřív šampaňské. výborné šampaňské. a pak strašně moc jídla. dort. koláčky. sýry. víno. dobré víno. mnoho vína. proklamovala jsem, jak se opiju a budu dělat ostudu. ale to druhé se mi nějak - asi omylem - nepovedlo. doufám.
máš pěkný oči, řekla mi nevěstina sestra. takový hnědozelený. a uprostřed černý.
trvalo to dlouho, než se zábava rozjela. vlastně jsem vystřízlivěla a musela se znovu opít. začalo se tancovat. pamatuju si, jak jsem držela rytmus. a pak už ani to ne. schovávala jsem výslužku do batohu. a opět tancovala. tancovala!
jsem jen sen, šeptám. krásný sen, řekne on.
jak snadné zavzpomínat. to to víno. a tanec. ale na nábřeží člověk snadno vystřízliví.
ty už jdeš? řekla mi ženichova sestra. tak díky za tanec, vílo. (to jsem si zase rozpouštěla vlasy.)
jak snadné. jak. snadné. zavzpomínat. pusa v autobuse. na dobrou noc. a nic víc. nechci. jak. snadné. jak...
vzhlédnu, a 0:42 září červeně. autobusově.

No comments: