Tuesday, September 6

september fel

dneska jsem poprvé po asi... nebudu to počítat... po hodně dlouhé době vstala před dvanáctou. dokonce před devátou. byl to zábavný den plný návštěv na studijním, nicméně jsem vybojovala svůj rozvrh a musím říct, že mě většina předmětů děsí. strach z neznámého (úvod do počítačových systémů, materiály a technologie pro elektrotechniku) a známého (obvody 3, algoritmizace podruhé). nicméně flákání bylo dost a když jsem procházela chodbami fakulty, nově (stejně, strašně, psycho) vydlaždičkovanými, skoro se mi zastesklo. ech. ono mě to přejde. hodně rychle. loni jsem byla pořád v brně... ať už osobně, virtuálně nebo aspoň v hlavě, co budu sakra dělat letos?
aspoň, že mám opět zapsaný bowling. muhehé. (dodala bych něco o tom, jak jsem na poslední hodině konečně pochopila, proč se s rozběhem hází líp, ale nebudu se tady ztrapňovat.)
beztak tajně doufám, že mě vyrazí.
beztak se těším na jaro...

No comments: