Wednesday, September 12

zavři oči ať už spíš

důležitý je běžet ty tři patra tak rychle, že si ani nevšimnete, že běžíte. pak to není tak vysoko.
písmenka už se mi pletou před očima. ten novej džob, nic moc, ale zkušenost to je.
a ty zimní barvy, well, that's on purpose. nemůžu si vychutnávat že je hnusně, řekla jsem bsk, jsem dospělá, šťastná a zadaná.
snažíš se mi tím něco naznačit? řekl on.
ale vážně uvažuju poprvý v životě že si koupím deštník. buď úplně průhlednej nebo úplně barevnej. kdybyste o nějakym věděli, řekněte mi.
šťastná. takový blbý slovo. z týhle židle mě bolej záda a dneska jsme byly zas konečně tancovat, já ona ona. taky jsme doma pustili topení.
a jestli po tom večerním kafi zas nebudu spát, tak se... potřebovala bych nějakej omezenej dávkovač energie. dvě kapky prosím, zas tak do tý jedný, pak se přitulim a usnu.

3 comments:

Anonymous said...

Tři patra? O tom nebyla řeč! To možná zesílí mou rozvernou náladu tak, že před ní radši na ulici unikneš skokem z okna.

Anebo já.

e*v said...

to je dobrý, my máme pod oknem záchrannou plachtu značky stella :)

Michal Kašpárek said...

Skáču první!