Wednesday, September 19

restless feelings

s aplikací liiny terminologie bych se vyjádřila, že můj poník zatím prospívá. když jsem dnes poprvé volala panu medvědovi, tak říkal, ať přijdu, že mi vnutí nějakou práci. sice bych o víkendu chtěla konečně do brna, aspoň na chvíli, ale moje s(ebe)vědomí mě možná nenechá. oproti psychicky vyčerpávající práci ve firmě působí totiž poník celkem hojivě, i když se taky rozčiluju. ale ne tolik.
podzim na mě působí podivně. šéf: nemůžeš mít tu dobrou náladu pořád? - to není dobrá nálada, to je hysterie, odpovídám a to ještě nevím, že mě čeká včerejší dámská jízda, kde budu po deci (!) červeného velmi nápadná a velmi výmluvná a velmi vtipná, což byla (špatně) maskovaná hysterie též. aspoň jsme pobraly zásadní témata a zbyl mi dobrý pocit, že jediný jak přežít je skutečně pořád mluvit a poslouchat, sdělovat, posuzovat, dozvídat se, porovnávat.
v neděli jsme se s bsk, tedy blueskinem, byli najíst v nenápadném čínském bistru u nás ve vršovicích. zatímco on dostal jídlo na modrém tácu s nápisem blue life, mně přinesli talíř na oranžovém táci s pomeranči a nápisem orange. trochu nás to zarazilo. a pak jsme byli mozkovat a bylo to fajn.
a co je nejlepší, zítra naplánujeme itálii a příští týden, když všechno půjde, po skoro 3/4 roce uvidím moře. chybí mi tak jak jen může moře chybět, takže je mi celkem jedno, jestli bude zima, já se koupat budu.

3 comments:

Anonymous said...

hlavne kdyz budes mit stesti :o)

Jan Boček said...

doraž. a napiš. chleba, the other city..

Anonymous said...

já uvidim moře po roce a půl asi až koncem října (snad), to už bude zima velká =(