Monday, September 10

myženy

v pátek jsme se s akrab sebraly a vyrazily autem na šumavu. s krabicí müsli, lahví vína a akrabím salátem. a protože bylo hnusně, víkend jsme pročetly, ale obě cesty a všechny procházky jsme povídaly a povídaly. rozhodně to bylo fajn. a taky krajina. za posledních pět šest let už jsem zapomněla, jak je tam krásně a docela mě to mrzí. takže jsem půlku úvah strávila přemítáním o tom, co bylo. (skoro deset dní v jedné chatě, babí léto, the quest, spousta kamarádů. a podzimní slunce, suchá tráva, a ty lesy... a povolení vjezdu do rezervace 1. stupně, takže tohle všechno ještě čistší a destilovanější... asi je dobře, že je to tam tak daleko.)
chtělo by to častěji takovouhle injekci lesů a vůní. mraky olizovaly lesy a naopak a lipno bylo šedivý a vlnový skoro jako moře. fotky snad časem. až mi bude fungovat photoshop. (to je vůbec velmi podivná záležitost, ale předpokládám, že tu není nikdo, kdo by mi mohl poradit. prostě mi to místo červené a oranžové zobrazuje fialovou. jako by červená a oranžová, takový pěkný barvy, vůbec neexistovaly. a není to nastavením, už jsem to zkoumala několikrát. asi to není ani nastavením karty. nechápu.)
za hodinu a něco budu zkoušet... pracovat. něco nového. tak si držím palec, jeden, ty zbylé dnes potřebuje :m:.
a mám divný virtuální sny. plný divný touhy.

4 comments:

Rudolf Novak said...

preinstaluj to. pokud teda nemas zaple nake masky nebo neco podobneho :)

Jan Boček said...

slunko? kdes ho vzala? u nás v magickém městě slunce je nějakej výpadek..

tož veselou prácu..

e*v said...

teď taky prosvětluje. ale před chvílí byl slejvák, že jsem ještě ráda skrytá za zdma kanclu

Anonymous said...

a kromě toho ti blog zobrazuje modrou místo vínový!