Sunday, September 16

sama doma

v praxi to znamená, že:
nejím. na to není čas.
pracuju. ale jde to ztuha. donutila jsem se na o kousek míň než jsem chtěla a i to je úspěch.
s m. (see old příspěvky for kontext) si vyměňuju zprávy v souvislosti s jeho narozeninama. [úvaha jedna: těší mě, jak si nakonec přese všechno s většinou bývalejch pořád rozumím. snad nebudu moc mluvit za někoho jinýho, když řeknu, že to stálo za to, projít si tím.]
nejsem v brně. jestli to vyjde příští víkend, bude to super.
[o šest hodin, jedno podivné jídlo a hodně vína, půl filmu a dva díly různých seriálů později] byl tady bsk a četli jsme si knížku seks partnerski. zajímalo by mě kde tady vzala.
[úvaha dvě. variety. líbí se mi, že si můžu vybírat. každá blbost, kterou potřebujeme, comes in variety.]
a tak se dívám na druhou půlku filmu a pomalu usínám.

No comments: