Wednesday, January 17

whatever

pravda není na ničí straně. rány - háčky zaseknuté do kůže. napořád? možná je problém, že je nechci vyndavat. osud? pořád si myslím že se nepletu, blueskine, že některé cesty se skříží a zamotají a nemá cenu se je snažit rozmotávat a škubat za provázky které by se mohly přetrhnout. dokončení včerejší myšlenky. asi dospěju ke změně názorů. asi brzo. nějak už nevím o co mi vlastně jde.
včerejší vernisáž severních fotek v karolinu s liou a malerem. docela obyčejná výstava s prima rautem. maler dostal titul p.c.p.ch. (přes celofány, přes chlebíčky) a třebaže jsem měla tu možnost, neopila jsem se (zodpovědně přistupuju k učení - kromě teď, kdy jsem unavená a nedokážu se naprosto soustředit).
tak jo. skleničku portského na dobrou noc. na úspěchy. na práci. končí mi nezodpovědné období. začíná ještě nezodpovědnější. aspoň co se týče nákupů. výletů. vína.
a zítra - s bsk projdeme vyhlédnutý sekáč, potom mě čeká krásné odpoledne v knihovně a potom dorazí :m: a možná se půjdeme se přes hvězdárnu zrychtovat. juchů!
gute nacht.

2 comments:

Anonymous said...

aj, ty háčky mi připomněly kim ki-dukův ostrov...auau...

ale: take care a hezký víkend a taky děkuju za post :)

Anonymous said...

ještě že jsem zrovna tohle neviděla. tobě též a doufám že vás ten vichr neodnesl z vídně...