Saturday, January 27

světlíška

11 comments:

Anonymous said...

Vzdávám se, co to je? Něco focené přes okno tramvaje nebo auta?

Anonymous said...

vánoční světýlka za oknem v takové deštivé noci :)

Anonymous said...

Hm. Smutný výjev.:-( Ještěže už je sníh.:-)

Anonymous said...

ju, presne o tomhle jsem vcera cetla v pasternakovi. akorat ta okna byla zamrzla.

Anonymous said...

a co tam psalo? :)

Anonymous said...

různý:-)

Okna domů, pokrytá tlustou vrstvou ledu a sněhu, byla jakoby zamazána křídou a na jejich neprůhledném povrchu se pohybovaly barevné odlesky rozsvícených stromečků a stíny veselících se, jako by lidem na ulici promítali z domů mlhavé obrazy na bílých prostěradlech, rozvěšených před kouzelnou lucernou.

a pak ještě o tom, jak zapálili svíčku a ta v tom zamrzlým okně udělala černý kolečko.

Anonymous said...

aspoň že v tomhle případě jsou ty svíčky uvnitř. i když v mém případě jsem zase byla vevnitř já a to je pro zimu ta pozitivnější varianta. a co že v anglii čteš pasternaka (že bych zařadila do readlistu?) ?

Anonymous said...

si to taky vyčítám, že bych měla číst něco jinýho. ale pěkný je to. (slunce pražilo do nedožatých pruhů obilí, připomínajících napůl vyholené zátylky trestanců. stává se ze mě fanoušek popisných pasáží.)

Anonymous said...

abys nedospěla k jiráskovi :)

Anonymous said...

spíš to vidím na toho medvídka pú, v dětství jsem to nějak nestihla.

Anonymous said...

excellent choice, chloe :)