Wednesday, August 16

stručně

pokusy se zeleným mlékem. ležíme s bsk na gauči. na mě to vůbec nepůsobí, smějeme se. o hodinu později sledujeme, jak nám plují končetiny vzduchem... no dobrá, bez přehánění. this is less fun than previously indicated, jak říká the giant brain v dílu futuramy přeloženém jako den, kdy země zblbla. čekali jsme toho po zážitcích jiných (lia, zw) trochu víc. takhle jsme se akorát smáli (to jako hodně - je fakt problém si pamatovat, o čem je ten film, který zrovna sledujeme).
odpoledne vyrážím do knihovny a ulice vedoucí na synkáč je úplně plná světla.
jedeme domů a noční tramvaj je úplně plná červených sedátek.

7 comments:

Anonymous said...

no, můj zážitek rozhodně nebyl fun...tohle se mi zdá lepší :)

Anonymous said...

tak se vožeňte :))

Anonymous said...

lia: nojo, když my toho čekali strašně moc. ale za to jsme viděli na východě krásnou venuši :)

anon: jako aby to bylo ještě víc less fun? :)

Anonymous said...

No vidíš, já měla nezformulovaná očekávání, myslím, že jsem byla docela otevřená tomu, co přijde...a jak to dopadlo ;)

Anonymous said...

lia: to bys to určitě měla ještě někdy zkusit. a my taky, hehe.

bsk: hihi, to je pravda, to bylo vtipný :)

Anonymous said...

bsk: rozhodně je to zábavnější a zajímavější než se jen obyčejně opít :)

e*v said...

a tak pravil blueskin, nejznámější literární postava v současné blogosféře;)