Tuesday, August 29

o bsk

bsk si zaslouží celý post, takže tenhle je jen o něm :)
ráno zpráva: zdálo se mi, že jsi za mnou přišla do radosti.
když večer vcházím do radosti, volá bsk na celý obchod kolik mám vzít toho sexu? to jako sexu ve městě, nad kterým se poslední dobou bavím, protože je tak hrozný, až mlátí hřebíky na hlavičku jeden za druhým. (nad tím musím ještě popřemýšlet. ale ony stereotypy jsou hrozné. a jsou všude.) na celou noc, ušklíbne se bskův šéf, což bsk neslyší, ale já bohužel ano.
a pak už vyrážíme k akrab na lobstertainment party, kde se bavíme právě výše zmíněným seriálem, konzumujeme všechno možné a já okamžitě zapomínám, že s antibiotiky bych měla vypít maximálně skleničku a vypiju jich asi pět. uf. už se to nebude opakovat.
dodatek: v poledne jdu bsk vrátit do radosti dvd. jdu pozdě, byl jsem zavřenej v koupelně a díval jsem se, jak mi svítí tričko, praví virtuální neblogger a zmizí v obchodě.

6 comments:

Anonymous said...

Tyvole! Tak už se konečně spolu vožeňte! :)

Anonymous said...

džounsi, on je můj kamarád :) víš, takové to přátelství mezi mužem a ženou :)

Anonymous said...

a z toho právě jsou ty nejlepší manželství, ne? láska pomine, štěstí pomine, ale společné úchylky, to je to co vás drží pohromadě. Milujte se a množte se, amen.

Anonymous said...

a) být tebou, o úchylkách pomlčím :)
b) stejně akorát doufáš, že se dám dohromady s bsk abys mohl balit zwíře :)

Anonymous said...

a) tak pěkné kozačky není úchylka ale vkus, ale na to nejste dost povrchní.
b) tyvole, to sem myslel, že tendle nesmysl tě už dávno přešel
c) je správně

Anonymous said...

ty sis začal. já mám s bsk jasno.