Sunday, March 2

man melts the sand

so he can see the world outside
teplota: 37,0. musím si konečně vzpomenout a změřit se až mi nic nebude, abych dokázala, že normálně mám skutečně 35,5.
hodinu chodím po bytě a hledám teploměr. najdu ho pod tričkem.
celý den chodím po bytě a hledám víno. asi zůstalo u fre.
vypálila jsem fotky z egypta a smazala je. znamená to, že jsem tam nebyla?
je mi zima. zmizela mi ikonka mirandy a když mi někdo píše, nevidím to. asi je to dobře. aspoň nevidím, kdo mi nepíše.
mám rozbité shift. každou chvíli napíšu ń místo ň.
ráno mě vzbudila bouřka. prvního března. žasnu. a únor je za náma. asi je to dobře. akorát kolem mě je taková... špatná aura. věci. a tak.
:m: je kdesi v polsku na koncertě falešných pink floyd. já jsem ráda, že jsem nejela, protože mám tu teplotu. akorát to znamená živit se zbytky. poslední dobou jsem hrozně paralyzovaná. radši si umíchám feferonkovo-vajíčkovo-ementálovo-česnekovou pomazánku, jen abych nemusela ven.
mám ráda město, ale když je venku vítr a déšť, lituju, že není příroda víc nadosah.
co, vítr. vichr. meluzína kvílí ve světlíku. kdysi jsem chtěla - věci. že lítám se mi nezdálo ani nepamatuju. mám chuť po nikom nic nechtít. být hrozně smutná a hrozně krásná. ale na to už jsem asi moc stará.
zalízt. pod peřinu.

No comments: