Monday, March 24

4/14

každou chvíli si z té minipřehršle předmětů vyberu jiný, o kterém si myslím, že bude největším problémem. stylem "to bylo dneska na součástkách celkem pochopitelný, možná to nebude takovej problém, za to to programování..." a "dyť je to programování úplně debilní, ale ty obvody asi budou těžší než se zdálo". aktuálním problémem je bakule. pak součástky. pak obvody. etc.
minulý týden vlála před školou černá vlajka, málem jsem přišla o dárkový balíček, jak jsem spěchala k nástěnce podívat se, kdo nám to zase umřel.
miluju jízdu pater nosterem a za laborky jsem dostala naposledy jen 3/4. asi malý výstřih. napadá mě surrealisticky natočená erotická scéna, ještě že pater nostery v noci nejezdí.
aktualizace: ještě jsem si vzpomněla, jak minulý týden před školou rozdávala vzp velikonoční kondomy s heslem bezpečné velikonoce. surreal factor +2.

No comments: