Tuesday, March 4

1/14

první týden za mnou.
pondělí večer: cvika ze senzorů. "příště si rozdáme zadání semestrálek. můžete jít."
úterý: "ukažte indexy. kdo má bezpečnost starší dvou let, má smůlu." (uf) "můžete jít."
středa si to vynahrazuje. měla bych si přečíst ty články k bakalářce. první cvika. ptám se jestli můžu chodit o hodinu později. (to vstávání na devátou mě zabíjí. pomalu, ale jistě.) mám se prý zastavit na tom dalším cviku. tak se zastavím, dělám tam bordel a podobně. celé to samozzřejmě nebylo nutné, protože včera jsem se na to cviko zapsala oficiálně.
neblahé programování. ten člověk je v pohodě, tvrdí mi všichni. ha ha. u vstupního testu se (nad získáváním řešení po gmailchatu) pěkně zapotím a pak si místo základů unixu unix programujeme. tenhle pocit z týhle místnosti nesnáším. ach jo.
a potom obvody. něco jako obvody 4. "máte všichni obbody jedna dva a tři?", ptá se cvičící. pak dostaneme vstupní test. anonymní. zejména my starší (předmět je určen pro 4. semestr) se bavíme vlastní neznalostí. thevenin, norton, všechno jedna pakáž. "tady smrdí chlast", šeptám. "jo, já byl na pivu", odpovídá spolužák. "na jednom??"
tak si to shrneme. tři semestrálky. spousta laborek. opakování věcí, které bych měla dávno umět. jedna bakalářka. nakonec jedny státnice.
ještě že v příštích týdnech budu chodit do školy v podstatě jen dvakrát týdně.

No comments: