Friday, March 28

5/14

jednou konečně píšu shrnovací příspěvek na konci týdne. úterní měření probíhalo vesele, než se to zprovoznilo, mohli jsme být třikrát doma. laborka 4/4 (body). měření s kolegou z práce coby dohledem. (on: musíte počkat až to kolega opraví. já: a nemůžeš to opravit ty? on: ajo, vidíš.)
středeční kombo součástky-programování-obvody bylo taky (celkem) veselé. naše zadní řada na součástkách opisovala při testu o sto šest. lepší než házet si míčkem nebo říkat "piiivoooo". myslím. musím to zvládnout na 80% průměrně, abych neměla u zkoušky stresovací faktor navíc. (na začátku se píše minitestík, jestli vůbec máte dost znalostí ke zkoušce. juchů.)
na programování jsem se nejprve vyděsila, co že to po nás chce, poté přihlásila ke svému úžasnému úkolu, poté vysvětlila elovi po gmailchatu, co máme dělat a poté zjistila, že to budeme dělat všichni dohromady. o ztraceném heslu raději nemluvě. aspoň se ale šíleně nepotím a neznervózňuju a mým jediným problémem je šilhat dostatečně rychle na projektované obrázky.
teda kódy.
a na obvodech, no, na obvodech nedávám pozor.
to by stačilo. i když... v úterý jsem zjistila, že podat si přihlášku na magistra musím do konce března. v úterý, středu a čtvrtek jsem se pokaždé zalogovala do přihlášky a zasekla se, protože jsem nevěděla co si vybrat. překvapivě proto, že jsem chtěla obory dva. takže nakonec jsem dnes ráno zašla na studijní a po trase moje referentka-chytřejší referentka-počítačová učebna-sekretářka proděkana-proděkan získala příslib... individuálního studijního plánu, obou oborů (žádné důležité vědomosti mi neutečou) a kromě konečného diplomu ještě papír o absolvování oboru č.2. (paní proděkanka si zřejmě nepamatuje jak jsem se nepřipravila na zkoušku z formální logiky).
takže tak.
teď mi nezbývá než se bát že něco důležitého nesplním, že se něco posere, že mi bude něco chybět... ale místo stresu najednou pocit, že to zvládnu, není špatný.
jo a ty obory.
m u l t i m e d i á l n í, z v u k o v á a t e l e v i z n í t e c h n i k a
v y s o k o f r e k v e n č n í a m i k r o v l n á t e c h n i k a (pořád to někdo na všech oficiálních stránkách píše blbě :)

3 comments:

Anonymous said...

hihi, mikrovlná technika zní dobře

Anonymous said...

zajimava volba, to jsou dva nejlehci obory v ramci radia :) ale oba velice zajimave ;)

e*v said...

pp - ty tak kecáš! :)