Sunday, December 7

sunday smell

budí mě klasika, nechutná nedělní opakující se "vůně" oběda některého ze spodních bytů. jedli byste každou neděli to samé? osobně to odhaduju na šunkofleky, což je pro mě ztělesnění nechutnosti a nudnosti + ještě ta okurka! takže k nedělním rituálům patří vstát, pustit digestoř a zapálit tyčinku.
řekla bych že kulidiny narozeniny se vydařily velice. hlavně okouní koutek.
a pátek? hihihi. pátek byl navzdory mým obavám naprosto v pohodě. proběhla první část natáčení klipu, který určitě jednou všichni uvidíte. a byla to nesmírná legrace.
no a :m: je v zemi daleké a dneska se vrátí. a já mám moc práce, do které se mi nechce, takže piju kafe z pruhovaného hrnku a odmítám vylézt z pyžama a růžových ponožek s bambulkami. neplačte, sami jste si to zavinili.

No comments: