Sunday, December 21

brnoquakes

and if i die today
and if i die today
and if i die today
už patřím do těch statistických 4/5 čechů, kteří mají nakoupené dárky.
ráno hledám rukavice. smířená s tím, že jsem je zapomněla v pomaláči, je později najdu ve špičce dlouhatánské čepice.
čepice. způsobuje, že se pořád směju. manický fáze. google vyhodí adresu zelený kočky, ale když tam přijdu, najdu nápis the red cat.
mně se skřípla žížala, piští děcko v minachu s balónkem zaseknutým ve dveřích. zatrne mi, ale balónek to naštěstí přežije. to moje společnice trne při pohledu na mlaskající dvojici, chudák, celou dobu.
v metru v praze ukazuje maminka dítěti moji čepici. zamávám bambulí a ono zamává na oplátku; máváme si dokud nevystoupí. směje se a já taky a lidi okolo taky a mě to všechno strašně dojímá, takže bych asi měla jít spát.

1 comment:

Anonymous said...

to je hezký. aspoň někdo je pozitivní (chvíli)