Sunday, December 3

veškeré sobotní příhody byly odborně zneftipněny

na keramice se dohadujeme, jestli je horší teplé kyselé zelí nebo teplá povidla - konzumujeme meruňky v rumu a propadáme pubertálním záchvatům smíchu. od toho keramika je. zejména ta s nejlepší keramičkou.
v bazénu s bsk vymyslím název pro lidi, kteří mají slepák na levé straně: slevák. a když vyjdu ven ve svém dlouhém kabátu a klobouku a bsk to komentuje, že vypadám jako něco mezi kate a sawyerem a mám si vybrat jestli je to dobře nebo špatně. jsem sexy jako kate a sexy jako sawyer, odpovídám drze, tak jak se patří k mému klobouku, který je taky drzý. a oranžový.
o**kám tě, vyhrožuje v kavárně nějaká žena. totiž určitě neřekla tohle, ale to bychom to nebyli my, abychom neměli oba stejný přeslech.
pojmenuj svůj příspěvek two dates in one week (uapapapapa), radí mi bsk, ale jím se řídit nebudu. ani jeho (držím palce) situací.
a na karláku na nás mluví trubky. slečno v červeném... haló, slečno v klobouku - a podobně. asi nějaká securitas party u kamer.
den končí přestřelkou po icq: my caps lock is bigger than yours a 500-bodovým fontem. zjišťuju, že kdovíproč mám v jedné ze svých mála zásuvek bezpečnostní pojistku. zřejmě se naši domnívají, že ani po třech letech na ůstavu nejsem dostatečně kompetentní ke strkání věcí do zásuvky.
v mojí posteli je infiltrovaná návštěva a já bych se měla učit. chjojo. neděle jsou nejkratší.

1 comment:

Anonymous said...

Pryc se nedeli..