Sunday, December 31

/07

jo, ty slibované bilance. co může o minulém roku vypovědět víc než lehká črta myšlenkami a skutečnostmi okamžitosti? na oku rezervuju impulsně dva lístky na the wall, středa, užívám si přemíry alkoholu a nevěřícně se dívám na věci, co se dějí okolo. jo, tady se nic neutají. já si nestěžuju.
ohlédnutí. boje, mrtvé mozkové buňky, zoufalství. nechci aby se cokoliv z toho vracelo. definitivně. inspiraci a sílu už čerpám jinde. ale nebyl to špatný rok. pro detaily a zkušenosti a pro lásku.
to slovo, předsevzetí, se mi nelíbí. přání spíš. křehká síť myšlenek, která se snadno protrhne. uvědomovat si v každém okamžiku co dělám. i když to zní paradoxně, tak včetně iracionálna. žít teď.
a taky léto, horké pulzující léto v žilách pro mé kočičí já - pro naše kočičí já.
děkuju, že jsi, milý :m:. teď, když se za dveřmi vytváří ledová krusta na trávníku a padá něco tak nechutného, že pojmenování déšť je urážkou pro všechny kapky, co mi kdy stekly po vlasech, teď svítíš ty.
těším se na léto a kočku a bydlení. na všechno potom a předtím. na moment, kdy zmáčknu publish post a půjdu se přitulit.

3 comments:

duhkha said...

eio!
happy new year from barcelona!!!!
enjoy and be happy!!!
Juan Ma
ps: do u really think 42 is the answer??? i like those books by Douglas Adams very much!!

Anonymous said...

Byl to dobrý rok plný zkušeností - hlavně se mi zapsala do hlavy ta s tím dědkem, co hrál na gitaru a chtěl za to nekřesťanské peníze. A to jsem od něj nedostal ani chlup - jako důkaz? Wot's... uh the Deal

Anonymous said...

juan: hi:) hope you are alright, see you soon online:)

kašpar: jojo. to byl moment s velkým m. na kytaru hrál moc pěkně. klidně bych si to zopakovala...