Wednesday, July 12

prefix

karimatka spacák polštář šampon čočky ručník klobouk plavky sukně tričko s gilmourem svetr stroj na kafe 3v1 papíry tužky náplasti hrnek něco na čtení miska příbor šátek fotopapíry nabíječka baterky tabáky koupitreflex desettílek kmb přežít přežít
balím. po děsivém včerejším vedru je dnes pod mrakem - bouřky obcházejí nusle a mě chytá mírné melancholično. ukládám staré sms do počítače a listuju v těch ještě starších. cpu tuny věcí do batohu (uvědomit si co opravdu potřebuju je velmi obtížné) a jsem trochu rozpačitá - plná otázek jaké to bude letos. a trochu se bojím. trochu víc.
no, uvidíme. i když se strašně snažím zdržet očekávání, nejde mi to. uvidíme.
a ještě odkaz, ať se máme na co těšit: 9.9. (probráno a rozhodnuto včera na letné, o oranžovém úplňku ani nemluvě. já ty "slovutné" doby naštěstí moc nepamatuju, takže je konečně budu moct prožít na vlastní kůži.)

3 comments:

Anonymous said...

ha! to já starý sms mažu...ale některý zásadní schovávám v telefonuu měsíce až roky...

e*v said...

jo, to já taky. ale dřív jsem si je psala do sešitku. tohle je náhodou docela fajn, protože ony někde jsou, stejně je skoro nikdy nečtu, ale když si náhodou chci přivodit depresi, tak se docela hodí. nehledě na to, že jsem se přesvědčila, že 150 míst v paměti je stejně málo jako bývalo 10 :)

Anonymous said...

jj, míst v paměti je vždycky málo, to je známá věc... :-)