Friday, July 8

už je to tady

nedošlo mi to úplně hned. o fous.
odbila půlnoc. zrovna jsem skončila úklid kuchyně (anarchofeministky mě ukamenují, ale vztek při omývání nechutných sporáků a jiných privátových atributů docela mizí), otevřela si frisco (člověk by neměl podléhat reklamám, že) a koukám, píše mi, jako každý rok, webmaster z emailu. to potěší.
loni to byl hodně zvlášní den. brno, ach brno - poprvé. zápis na astrofyziku. rozpálená kotlářská a odpoledne strašlivá depka. víno a ovíněná cesta podél řeky z obřan. a dnes? brno... naposledy? já nic nevím. nechci nic vědět. vnímat. cítit.
přijímám kondolence. když jsme u těch reklam, život začíná ve třiceti, že. tak to můžu být ještě pěkných pár let mrtvá.

1 comment:

BarborKa said...

ja myslela ze frisko je pro kocky (tim nechci nastinovat ze bys nebyla kocka, ale prece jen...mnau:)