Friday, July 22

offline

zítra jedu na vodu. a možná se i těším, protože půjde o obvyklé faktory:
- válení se v lodi a občasné hrábnutí pádlem
- řeky alkoholu
- pošťuchování se, hraní asociací
- horko (doufám)
- večerní marné snahy vytvořit konzumovatelné pokrmy
a hlavně budu někým jiným. někým bez emocí. někým, kdo se může smát.
ale noc pokročila a je čas jít spát. kór po včerejší akci.
jdu se zase ponořit do bezvýchodných snů. jsem otupělejší než jindy. a expa se blíží a já vůbec nevím, jestli tam chci jet.
pochyby. chyby. kdyby. by. volám, ale už jen hluše. bez obsahu. bezejmenně. jině. stejně.

5 comments:

Anonymous said...

ja vim ze uz jsem tady jednou o necem podobnem psal , ale nejak mi to neda. proc porad bez emoci? a nevyjadruje smich emoce?
no at je to jak chce, preji prijemnou zabavu...

e*v said...

no comment. fakt nevím co na to říct. můžeme to někdy probrat, ale ne tady.

BarborKa said...

ale co je šeptem, to je čertem! ja to chci slyset taky:)

Anonymous said...

nenapada me moc jinych mist... maybe 333453023

Anonymous said...

mne smich a bezemocnost smysl dava...
nevim co je na tom k nepochopeni... ;)