Tuesday, February 1

poobvodech

jsem si jistá, že mi v létě bude chybět sníh, na kterém jsem sebou dneska několikrát málem sekla. i mráz, co vleze pod kabát a za nehty, i ledová vichřice. protože tak je to vždycky. ale teď, protože je zima, se těším na léto.
jako upomínku (si) posílám obrázek z marseille, který by byl, nebýt toho ptáka, naprosto nezáživný :) aj, jak tam bylo vedro k padnutí. a jak jsem na to nadávala, že, honzo ;) ("ne, na ten kopec nepůjdem, co bysme tam lezli, dyť je tam jen nějaká blbá bazilika" :))


jinak trávím volný čas převážně tady, protože léto je ještě daleko.
jo a obvody mám za tři, což je, jak jistě víte, dobrá známka. a nemám sílu to jít zapít, asi stárnu.

2 comments:

Anonymous said...

tak to je pekne necestne a nesportovni, zverejnovat odkazy na takove veci ... to zase dneska v praci nic neudelam ... :)

e*v said...

a co mám říkat já? tak to raději předám dál... jsem vrtulníkový bacilonosič :)