Sunday, July 15

ta nejlepší

jemně, nehroceně.
skrz naskrz minulými roky a oslavami. [19 - staví se on a dostanu pusu. divná společnost. 20 - fakt nevim. zbytek si dohledejte. mě to neba.]
no prostě se sešli a bylo jich hodně a bylo to dobře namíchaný. kus expy, kus práce, kus hvězdárny. a akrab a kulida. takovej skorobabinec.
když jsem se pokusila skočit do okna pro teleobjektiv, rozbila jsem si hubu, protože jsem sklouzla na parapetu.
taková normální oslava. mám na noze podlitinu, že vidět ji někdo, asi mi :m: odvezou. taková normální oslava. maso a víno. debaty v zákulisí. (my nemůžeme ani naznačovat.)

a najednou bylo půl čtvrtý a my se opile přitulili pod dekou. od nějakýho věku už mě neznepokojuje, že dostávám k narozeninám hlavně chlast. naopak.
spala jsem do tří, :m: zmizel v mém polospánku do polska, nevyhrabala jsem se ani na kolena, takže jsem dostala jen minipusu a pak už tam nebyl. a tak jsme se vydali s buvolem do města, na lodičky, něco mě kouslo do nohy, což jsem zjistila večer a teprv dneska mi to oteklo. ale zato jsme měli zmrzlinu a v pivovarnickém klubu v karlíně "pivo seg-něco jihoamerickou plodinou".

mno a tak. je trošku vedro, takže jdem zítra místo práce k vodě. bsk, musíš mi půjčit bluebeara!

2 comments:

Anonymous said...

hele, tohle zmensovani obrazku kodem jim vubec nedela dobre, jsou cele kostrbate...

Anonymous said...

ale kecy, na flickru to máš normálně :) to je jen pro doladění atmošky ;)