Monday, July 30

preex

nové pravidlo termodynamiky č.1: lžička z čaje se v jogurtu neochladí hned. au.
cestou do práce si pobrukuju tell me why i don't like mondays (geldof), i když to nevím. aspoň dokud mi nezavolá bsk a nepotvrdí, že obávané se stalo skutečností. crap! neříkám, že jsme vybírali byt jen kvůli tomu, ale mít to k němu minutu cesty znělo skutečně dobře. ale aspoň máme ještě září.
taky mě bolí koleno. vždycky mi v něm křupne a pak s ním nemůžu pohnout a musím ho jemně dokřupat zpátky. au. a když jsem chtěla v lékárně barevný obinadlo, koukala na mě ta ženská dost zvláštně. a přitom se dělá.
večer jdeme k akrab a v. na společenské hry, zítra se asi uvidím s bsk a lu, ve středu máme redakční radu a ve čtvrtek jedeme. ještě že jsem dneska v práci naposled na skoro měsíc. (že ten člověk, co dělal školení, který teď kontrololuju, má v 90% špatně třetí osobu jednotného čísla, to už jsem skousla, ale to must to know, který jsem právě našla, mi už trochu vyrazilo dech.) asi vypíšu červenou tužku.
a ne že by se mi nechtělo spát. expa je za dveřmi a těch čtyř hodin spánku denně (do dvou pozorovat, do šesti chlastat, do deseti spát) se nemůžu dočkat.

No comments: