Tuesday, July 24

sev.ering

mám takovej dojem že začíná období změn. vlastně to přicházi z několika směrů naráz a já se nemůžu moc bránit. taky mám dojem že změny bejvaj spíš k horšímu a to taky nevím co s tím.
měla bych se začít zase rovnat. ale možná jsem ještě nebyla dost dole. výzvy pochodujou na chodníku před domem a já se bojím ztrát. něco končí, něco začíná. resp. začíná konec něčeho. jako dítě se necítím už dávno, ale tohle odcházení bude těžký. takový trvalý.
po expě se s :m: odstěhujeme do minibytu ve vršovicích. přichází to právě včas. bojím se změn, které vyvolám sama, odtrhávání a zcelování, bojím se o svět z kterého pocházím.
a abych odlehčila, až dočtu tuhle knížku, svět už nikdy nebude jako dřív.

3 comments:

Jan Boček said...

hlavně se toho nebát, říká kámoš. hlavně se toho nebát, říkám já.

e*v said...

víc lítost, o sebe se tolik nebojím

Anonymous said...

No, je na čase si přiznat, že dětství pomalu končí. A začíná mládí!