Thursday, June 21

tak aspoň tak

6:13 pohlédnu na zeď. a do p**i, pronesu při pohledu na hodiny. sedm minut už si asi nezdřímnu.
7:02 cestou do školy jsem mimo. sukni si uvážu přesně obráceně než úplně vždycky jindy a přemýšlím o významu toho, kolikrát ještě omylem kopnu nohou do toho člověka přede mnou.
7:30 to snad není možný. zadání příkladů je přesně to vzorové, co bylo na netu a co jsem nebyla včera schopná vyřešit. mám jeden příklad ze tří a teorii.
9:15 zoufalství, navíc mě začíná bolet hlava.
12:25 pater nosterem do pátého patra. je šílený dusno. jedu v kabince se zkoušejícím. dobrý den, já u vás dneska dělám zkoušku. ehm.
13:30 jdu dovnitř, dostávám příklad s integrálem. hodinu a půl se v tom topím, prostě nevím.
15:00 dostanu ještě jeden příklad. naprosto primitivní. nějak ze zoufalství si to odvodím, vyjde mi sice něco poměrně nízkého, ale budiž. zkoušející chvilku na příkladu pračky dokazuje, že měděný drát má skutečně velmi malý odpor a propouští mě s trojkou. nehledě na trapný okamžik, kdy mu vysvětluju, jak chci jít k němu na katedru. (ale mě to fakt baví! to je nějaký pitomý nabitý koule a desky prostě nedokážu pochopit! navíc jsem u něj na podzim dala jinej předmět za jedna.)
15:18 jdu do práce. najednou mi bleskne hlavou, že nejenže odpor spočítám délka lomeno plochou, ale že to ještě říkal na začátku zkoušení. tyjo, musí si myslet, že jsem úplně blbá. ach jo.
15:24 panák calvadosu.
15:25 panák calvadosu.
16:00 bouřka. naprosto úžasná bouřka, která vysklí okno ve vedlejším kanclu. slejvák, konečně méně nudná práce, samá pozitiva.
17:00 druhé kolo bouřky.
18:12 na strahově se rozhodnu jít pěšky. prší. teda leje. a tak hodím boty, aby se mi zase nerozlepily, do igelitky k bazalce, zavážu si sukni pod zadek a proudama vody klopýtám bosá domů.
mám volno! teda sice budu pracovat, ale můžu se dívat na seriály bez výčitek. můžu (a půjdu) o víkendu konečně fotit. můžu se těšit na expu a na podzim. můžu jít zítra na dvouhodinové nahrazování zameškaných tanců.
a řekněte mi někdo, 1+1 na míráku za 7000,-, jakej kokot to proboha pronajímá s podmínkou jen pro jednu osobu? kde je v tom rozdíl? to by se fakt člověk... no nic.
dneska se nebudu rozčilovat.

2 comments:

Anonymous said...

k tomu 1+1, neni to nahodou jen jako doporuceni, ze je to tak akurat pro jednu osobu a pro dva by to bylo uz extra male? :)

Anonymous said...

bohužel ne, volali jsme tam. a pořád to nechápu.