Tuesday, June 12

no no noc

podobnosti mi najednou nevadí. ranní (5:55!) vstávání + dávky kafe v práci = něco mezi hyperaktivitou a totální letargií. hodina tance zmizí a my pijeme červené.
krucinál. proklínaná expa. všechny. její zážitky, moje zážitky, pomalu balíme na další.
noc. horká noc. zkouška za tři a vyhlížení bouřek, někdy si přijdu hrozně opakovaná. fixuju se na ty obrázky a obrys republiky znám nazpaměť.
v sobotu svatba. muzejní noc a (ještě určitě něco) k vodě? tepou mi prsty na klávesnici.
zase jsem poztrácela myšlenky. čtu partneři a rozvody a s kulidou řeším, ať nic neřeším. aspoň že někdo mě bere normálně, pro zbytek budu vždycky divná. na to abych si řekla o další víno skleničku potřebuju a zase si přijdu nevýrazná a nenormální.

2 comments:

Anonymous said...

nenormalni souhlasi,to je u tebe zaklad,
ale nevyrazna to bych u tebe nikdy nerek a doufam ze nidky ta doba nenastane, ptotoze kdyz uz ty budes nevyrazna, tak nevim co budeme my.
nic?

e*v said...

no já myslela nevýrazná v "normálním" světě. tam kde se manipuluje a lže a přetvařuje...