Tuesday, April 24

jeden a půl rohlíku

jeden a půl salátu.
tys koupil červený? - já jsem chtěl savignon. ale tohle je cabernet.
na letné během okouní petangue-session mi bsk klade důležitou otázku. jak se čistítkem na vymačkávač česneku čistí vymačkávač česneku? - to tam prostě tak strčíš. - ale mně to nejde, má to jinej tvar. - tak je to od jinýho vymačkávače. - aha, já myslel, že je to univerzální. iva to později komentovala, že od toho jsou takové ty hračky, kolečko do kolečka, čtvereček do čtverečku... no jo. muži.
zase beru ohledy na to kdy mi jede autobus, a když se rozloučíme, zase jdu moc rychle, poháněná pivem, investující příliš energie. za chvíli se zhroutím, ale teď jdu, jdu, jdu. schody v metru jsou mokré a já, rozverná, dělám uíí a zjišťuju, jestli na nich moje sandály kloužou.
jedno album, tón po tónu, furt bolí. strašně ráda ho poslouchám, strašně mlátí moje jemné mozkové buňky drsnými vzpomínkami. příliš živými, příliš komplexními. a zpívat stejně neumím, to není fér.
uíí.
a sny mám divné, temná města, hledám a nenacházím.
ráno udělá budík crrr a já chrr a nakonec se dohodneme, ale i tak mám pocit, že používám příliš mnoho citoslovců.
a černý korálky. spala bych.

No comments: