Thursday, August 25

střípky

- ty máš brněnskej přízvuk! kde jsi to chytla?
- já nemám žádný brněnský přízvuk!
- hele uklidni se, vždyť je to docela sexy.
mimo přízvuku mám ovšem taky... tepláky. ano, včera jsem se dozvěděla, že moje milované tepláky na tkaničku (ve kterých jsem byla na vodě, to je takové místo, kde hrozně záleží na tom, co máte na sobě) jsou asexuální. chlapi! co sakra chcete? kašlu na vás a just je budu nosit (nau, podpoříš mě, že? založíme stranu asexuálních tepláků?)
snídaně: ibuprofen
oběd: trocha kaše
svačina: ibuprofen zapíjený vínem, pizza a drink v al capone's. jen nepatrný vzorek populace má po kombinaci ibuprofenu s alkoholem výraznější potíže, jako například ztrátu vědomí. hehé.

4 comments:

buvol said...

hmm. nema brnenskej prizvuk..

v brne se prizvuk nechyta ale jen ztraci..

tenhle je expedicni :)

e*v said...

já jsem zase slyšela, že stoupá riziko infarktu. nicméně znám lidi, co ho do sebe hází málem lopatou... :)

Anonymous said...

a ja zas slysela, ze po nem vypadavaj vlasy :)

udelame galerii asexualnich teplaku ;)

Anonymous said...

Prazske problemy s brnenskym prizvukem na mou hlavu.

To bys neverila, jak jsou obyvatele Brna pozorni, kdyz se odrodis a chytnes cizacky prizvuk. A ze neni prazsky, ale vychodocesky je pod rozlisovaci schopnosti vetsiny z nich.