Saturday, August 27

pružinouuuu

večer jsme byli na koncertě 100° ve žlutých lázních. bylo tam... krásnězvláštně. samé umělé světlo, kurty na beach volejbal, stánky s pivem, řeka jako černý stín, písečná pláž. a my se smáli a cestou domu jsme s barborkou a blueskinem zase jednou volně asociovali, což dopadlo tak, že jsem z ničeho nic začala zpívat "chtěl bych býýýt vodáákééém nebo pružinoouuu". (neptejte se mě, jak mě to napadlo; nepila jsem (opravdu ne). po tomto prohlášení jsem se samovolně sesunula na chodník a příštích deset minut sebou akorát škubala křečovitým smíchem s občasnou vložkou typu "pruuužiinouuuuuu"...) což jsem opakovala, dokud mi nepřijel autobus.
(v tu chvíli byl blueskin vysvobozen ze spárů mého šílenství, když ovšem nepočítám die humorvollen sms, co jsem posílala potom.)
ach jo.

No comments: