Monday, August 22

oamf

člověk odjede na víkend pryč, na pár dní, na několik málo desítek hodin. a když se vrátí, padá listí. krajinu halí mlha. a dny jsou stále kratší. a to je teprve srpen.
nejsem člověk, co by chtěl jezdit po festivalech. v trutnově jsem si popálila nohu od uhlíku z dýmky, ztratila kus náušnice a byly mi rozšlápnuty brýle (make it to your advantage: omlouvám se za fotky, ale když máte obličej deset centimetrů od monitoru, těžko si zachováte odstup a celkový pohled :)

back in green hangár
ruka. naprosto nechápu, jak jsem to mohla vyfotit :) reflexu se podařil dobrý fór :)

festivalová pohoda mladý intelektuál vypadá to jako svatozář... ale my víme své :)

tahle fotka se mi opravdu moc líbí... kouzlo náhody a průtrž mračen punk in the sun



podzim padá na pardubické nádraží co dodat? cesta domů byla strašlivě ospalá a plná slováků.
tak, a nacpala jsem si střepy zpátky do brýlí, abych viděla aspoň trochu. doma spánek a kafe a prázdno v hlavě. zima uvnitř. zima venku.

No comments: