Sunday, June 26

brno pobůhvíkolikáté

včera přišla bouřka. už ve vlaku jsem míjela mraky s dlouhými cáry deště, takovou slibnou předzvěst, zahalující kopce... a pak přišla.
do brna, o kterém mi stále někdo tvrdí, že se mu deště vyhýbají. přišla, aby mě na chvíli vytrhla z apatie. a tak jsem střídavě fotila a stála v dešti na balkoně, nasávajíc tu úžasnou svěží vůni. blesky se honily splašeně po obloze. uhodilo do protějšího kopce.
tanec blesků. hudba hromů. přišla, protože jsem tu byla já a přivolala jsem ji.
voda mi tekla na záda, zatímco jsem deštníkem chránila hlavně foťák a smála se lidem, co se v bezpečí domovů třásli strachy. já, viktorka. jen ten splav chyběl.
nechoď, řekla jsem pak ve snu. asi té bouřce.

2 comments:

Anonymous said...

jojo, ta bourka, to bylo po dlouhe dobe uchvatne divadlo... Mimochodem - kdyz ctu ty tvoje prispevky - to je Brno opravdu tak hrozne? :)

e*v said...

právě že ne...