Tuesday, March 22

alkohol a já

jsme národ alkoholiků, ctěný pan doležal to v posledním reflexu vyjádřil jasně. ostatně stačí se podívat na okolní blogy. z adbara chvilku klikejte na odkazy, tam taky a tak dále... proč mám pocit, že většina příspěvků je o tom, jak se někdo někde opil a jaká to byla sranda?
(a ostatně, proč mám pocit, že se to týká převážně inteligentních jedinců? mám takovou teorii, že se tím snižují na úrověn prostého davu, aby se mohli bavit jako on prostými radostmi, jako je řev při odchodu z hospody, skákáním do kašen a jiné. nic ve zlém. většina lidí, které znám, je svým způsobem mimo dav. asi hlavně tou inteligencí.)
musím se ale pochválit, za poslední půlrok jsem se řádně zlila jen dvakrát. už asi tolik nechodím na hvězdárnu. a kolikrát mi sklenka vína stačí (jako že víc nepiju, ne že mám dost :). no, já zírám. další stupeň dospělosti? no fuj. (všechny komentáře, které by mi odporovaly, vymažu.)
k těm dvěma případům: oba obsahovaly extrémní množství alkoholu. oba zahrnovaly minimální společnost (tj. 2) a oba poznamenala moje neblahá tendence řešit věci, které jsou pasé. ale nestěžujusi. lidi spolu obecně málo mluví, a když není po ruce jiný katalyzátor... proč se neopít. nepopovídat si o pravěku a jiných podobně vzdálených dobách. protože v obou případech (po jednom z nich jsem umírala celý den na pomalou a bolestivou kocovinu... už nikdy celou láhev švestkové vodky) jsme něco vyřešili. minulost. přítomnost. je smutné, že k tomu bylo potřeba tolik mrtvých mozkových buněk.
jaké z toho, milé děti, plyne ponaučení?
nic není definitivní. nezapomeňte, že v opilosti vyplouvá na povrch převážně pravda. z tohoto hlediska jsem pro opilý národ a opilé politiky, kteří by si, zhrouceni ve svých křesílkách, žbrblali své pravdy a lidu by bylo všechno jasné :)
btw kamarád má away-message: "JR si šel koupit nějakej chlast..." no, to mluví za vše.

3 comments:

Anonymous said...

anonymní lední brtník:
dokud si domů nepořídíš nějakou rodinu, tak chlastáš protože stejně není co dělat
když chodíš delší dobu do práce tak chlastáš protože je konečně pátek a šéf ti může...
když začnou děti dostávat rozum tak chlastáš ať ty kydy nemusíš celý týden poslouchat
jiřík xd měl uvést že lidstvo se vždy bude usilovat nějak zraušit. protože nejsme národ zemědělců, nejjednodušší je popadnout hotovou flašku v obchodě. zdražení chlastu proto není zdravotní prevence, je to jen státní vysavač.
co můžeš pro sebe udělat? popíjej podle libosti, ale vyhni se člověku co je doma v hospodě a ví že tam mají automaty.

e*v said...

brtníku, je mi tě skutečně líto

e*v said...

inteligence neinteligence. kromě mých rodičů chlastají všichni :)