Monday, May 4

sen/den 1/ground zero

sometimes i feel like my only friend is the city i live in
zdálo se mi v noci, že bydlím v domě v centru. zatímco dole byl můj malý byt téměř ve sklepě, nad ním byl ohromnej barák s dírou uprostřed jako nákupní galerie. nahoře byla restaurace a taky vyhlídka na město, stála jsem na terase a dívala se na úzkou prudkou řeku dole. měla jsem výtah, který jel z bytu nahoru, ale dolů ne, dolů se muselo pípnout kartou a tu jsem neměla. takže jsem byla vyhnanec v domě, kde jsem žila a chodila jsem dolů po schodech bez bot v pruhovanejch ponožkách.
interpretace?

3 comments:

Anonymous said...

WOW! Interpretaci vzdávám. Když jsi tam bydlela, zdá se mi logické, že jsi šla do restaurace jen v ponožkách.

e*v said...

ale JEN dolů, nahoru ne :)

Anonymous said...

Tak to fakt nevím :-)