Monday, November 17

ve snech cestuju a hádám se.
v prvním jedu do egypta. najednou si uvědomím, že mám letenku, že tam budu devět dní a že jedu sama. (zvláštní, že egypt je situovaný někam do maroka.) a tak jsem v egyptě, je teplo a všude písek, a já mám troje dvojdílné plavky, což se ukáže jako chyba, protože od té doby, co jsem tam byla naposledy, se už můžou nosit jen jednodílné. vyjednávám tedy s milým egypťanem (hm, není to oxymoron?), že mi prodá něco, co si vezmu přes plavky. nic vhodného nemá a tak si zkouším dětská trička. (a jsem naštvaná, že mi někdo říká, co nosit.)
(na sen z předminulé noci, kdy jsem v akvaparku, z kterého vede tunel někam na moře s obrovským proudem, to ale nemá. za 200 dolarů si koupíme nafukovací člun a jedeme, do neznáma.)
ve druhém jedu do švédska. sen je velmi detailní, jdu si vybrat peníze a pak jdu na autobusák. potřebuju rozměnit švédskou dvoustovku, abych si v automatu mohla koupit lístek do bristolu (hahaha). sedí tam žena, jejíž úloha je nejasná, ale má pokladnu a tak ji požádám o rozměnění, což se ukáže jako chyba. nejdřív mi dá jen stovku a nějaké drobné s tím, že v africe je nějaká revoluce a strašně tam trpí ženy a já bych měla podporovat feministky, pak už mi nechce dát nic, já se s ní hádám a končí to tak že ona je úplně hysterická, já ji nějak srazím na zem, vezmu si z pokladny svazek 40-ti korunových bankovek, koupím si lístek a nasednu do autobusu (kolem jsou lidi, ale nikdo nezasahuje). pak jedu do bristolu, švédsko, kde mě čekají příbuzní. slibuju si, že zbytek peněz vrátím, ale ta hysterická žena mě děsí a bojím se, že vytáhne z automatu, kam jsem jela, a pořád se ohlížím.
no nic. spím 9 - 10 hodin denně a mám strašně moc snů, živých, barvitých a detailních. jen ta analýza trochu hapruje :)

7 comments:

paulie z maleho mesta said...

Takovou typograficko-češtinářskou podpásovku jako "40-ti korunových" bych od tebe nečekal.

Jak vypadají 40korunové bankovky, anyway? :)

e*v said...

všechny byly modrý a s velkejma číslama. a vůbec, nekritizuj a jdi radši vařit :)

paulie z maleho mesta said...

Viz můj komentář na oranžovém moulovi.

e*v said...

tsss, drzoune drzá! jen počkej na apo, uvidíme, jestli budeš zvracet :)

paulie z maleho mesta said...

Já budu bohužel na apu služebně, takže zvracet nesmím. :)

terka said...

p: co je to za novoty??? to uz neplati, co jsme si domluvili? ... tsss. prilis drzy...
ev: bezva sny :) v poslednim barvitem snu jsem si pri jezeni peceneho kurete vytahla z pusy malou deckou kostricku rucicky... bylo to strasne. od te doby malo spim :) ale ne kvuli tomu snu...

e*v said...

terka: domluvili jste se že bude zvracet nebo že nebude drzej? :)