Sunday, November 2

i can i can

tak jsem si řekla, že budu surfovat trubkou a klikat vždycky na related videos. a co? a sekla jsem se na ac/dc. no, můžu si za to sama.
death current, haha. taky mám letenku do istanbulu, na dva dny, což by mým šokům á la "jsem dospělá a jedu si sama do istanbulu" mohlo docela stačit. ale co, třeba trefím. (a třeba zpanikařím a nikam nepojedu.)
taky mám letenku do paříže. letenky. aaa, to bude romantika! budeme s akrab zvracet z eiffelovky.
venku je mlha. ty debilní kočko, přestaň mi cupovat svetr, já ti taky netrhám kožich. mlha mlha mlha. na olšanech hoří svíčičky.
píšu scénář a piju příliš sladký víno. už abych ho dopila a šla si nalít něco lepšího. a taky jsem odhalila ve svý hlavě podivný vzduchoprázdno ohledně jistý minulosti. nic nevím. vážně. a asi je to tak líp.
lípopad. a dneska mám best hair day ever.
good night, prothazin girl.

No comments: