Wednesday, December 26

já bych všechny ty vánoce zakázala

v tescu nemají škrabku na brambory a mačkátko na salát.
neposlouchá mě vypalovačka, ničí mi dvd a já nevím proč. potřebuju udělat místo na disku, ale dneska to nebude.
první vánoce. stromeček stojí, uá, musím ho zalít. (rozlito po zemi.)
jen já a mega sklenice vína. a moje úžasné cigarety z duty free shopu, které mi vinou štědrého rozdávání ubývají příliš rychle. stejně jako peníze. od turecka. potřebovala bych klid nebo víc motivace. nebo nevím. zjišťuju, že se panicky bojím změn, že se strašně nerada vzdávám něčeho, co je moje. což je hloupé, pokud bychom se třeba měli časem stěhovat (to se ale nestane, protože to by nejdřív někdo musel zasádrovat ty díry ve zdi.)
a děje se toho teď tolik. včera jsme byli na brianovi, procházka z aera do vršovic incl. spousta chlebíčků (za chvíli půjdu pokračovat v likvidaci) a noc v jedné posteli se dvěma chlapy (i když...). předtím vídeň: punč, kebap, přírodovědné muzeum. zase mě přepadly pitomé výčitky, že jsem měla studovat vědu, že jsem mohla víc chtít. asi se jich nezbavím nikdy. bolí mě záda a dává se do mě zima. asi málo vína. děkuju bsk a nio za dárky, jsou úžasné.
třeba s novým rokem přijde kočka. jen tu skříň kdybychom měli.
co psát. pořád mě něco napadá a klasicky zapomínám. nejvysněnější dárek leží někde na poště. další dárek se moc moc moc hodí a určitě teď budu fotit ještě líp (i když to že mi p* řekl, že fotím líp než on, nemohl myslet vážně).
pozítří odjezd na zimní, v úpici není sníh. a silvestr snad u fre. přežrala jsem se zbytků a šla bych si lehnout, ale ještě budu chvíli koukat na futu, dopíjet a cpát se haagen dazs. to bude zase ráno, ještě že nemáme váhu.

11 comments:

Anonymous said...

jsem asi antihospodyňka, ale netušila jsem, že existuje něco jako mačkátko na salát... :-)

Anonymous said...

Pravda, e*v, vy salát mačkáte? :-)

Každopádně, zakázané nebo ne, šťastné a veselé!

Anonymous said...

Kdyby jenom mačkátko. Oni nemaj ani stojan na stromek, což na Štědrý den není veselá zpráva. Tak nám stromek stojí v držáku (takový ten těžký kus železa). Šťastné a zakázané!

Anonymous said...

se podívej jestli vypalovačka - tedy její řadič ve správci hw) - nejede v pio režimu místo dma. jestli je starší, může mít taky čočku zanesenou prachem - dá se rozebrat a špejlí s vatou vyčistit.

e*v said...

tangerine: nojono, existuje :)

lia: a jak jinak?

anonym: no more tesco on new year's eve!

lb: eee... ráno. jo?:)

Anonymous said...

No, u nás se salátové součástky (brambory, zelenina) krájí (na plátky/kostičky) a pak promíchají s majonézovou zálivkou. To jsou věci tedy, s mačkáním...

e*v said...

lia: no je to taková mřížka ze silnějších drátů, kterou protlačíš bramboru a je to mnohem rychlejší než to krájet. bohužel naprosto nevím, pod čím to hledat, takže obrázek neukážu.

Anonymous said...

už je ráno, jen doplním odkazy:
http://pc.poradna.net/question/view/177572-vypalovani-trva-velmi-dlouho-120-minut
a http://pc.poradna.net/question/view/166377-opticka-mechanika-rychlost-cteni

Anonymous said...

Mačkátko: Jmenuje se to strunový kráječ. http://www.tescoma.com/cz/katalog/xpoloz.php?skupina0=5&skupina=6&skupina2=3&polozka=643810

e*v said...

super! tak už jen tohle, hřebínek na krájení cibule a toto a zvládnu v kuchyni všechno :p

Anonymous said...

áá, tak obrázek strunovýho kráječe mi udělal jasno. :-)