Thursday, March 8

nouzový režim, cola a paralen

to jsou moje poslední peníze, držím hrst drobných. šéf mně praští do ruky a mince odletí do křoví. ale od začátku.
v úterý byl v ůstavu propiskový veletrh - sbírali jsme propisky po stáncích a od phillipsu dostali malou modrou žárovičku. někde jsem z kapsy vytrousila dvě stovky, takže poté, co jsme si večer na břišních tancích protáhly těla, mně iva s akrab lehce opily. seděly jsme v samsovi, prohlížely fotky ze španěl a následně zklouzly do debaty o vztazích. jak jinak. tyhlety každotýdenní dámské jízdy jsou stále příjemnější.
mno nic. ráno na bowlingu jsem byla hyperaktivní a hyperaktivně na to, že po dlouhé době, jsem měla pěkné skóre. svoji hyperaktivitu jsem vysvětlovala zbytkovým alkoholem a když mě pp zval na večerní vernisáž v mánesu rozlévat víno, moc se mi nechtělo.
střih. rozlévám víno. jde mi to. piju víno. to taky.
střih. objevuje se šéf se ženou.
střih, popadáme zbylé flašky a míříme na anděl. pěšky. občas mluvím trochu slovensky a občas trochu nahlas. sedíme na lavičce u portheimky. já si jen odskočím, ukazuju na blízkou vinárnu, ale oni jdou se mnou a had pp kupuje džbán vína. sedíme na sudech, do kterých se občas propadneme my a taky asi dvě skleničky. na šéfa, připíjí šéf (podésáté už to není tak vtipné) a občas začneme nadávat na program (měla bych mu vymyslet nějakou přezdívku. třeba visiro, hi hi).
přemýšlím marně, kdy se mi naposledy podařilo se takhle střískat. možná v létě, ale jinak? většinou, podtrženo, zvýrazněno, většinou piju s rozumem. včera ne a taky se mi ještě nikdy nepovedlo se takhle ztrapnit před celou rodinou (= ještě nikdy jsem nebyla našrot natolik, abych to nedokázala skrývat). uá. nejsem schopná psát, zavoláme si? říkám :m:, ale o čem jsme mluvili, to netuším. dost na tom že jsem s ním v opilosti skoro pět minut telefonovala, takže se těším na účet.
no nic. už nikdy nebudu pít. bylo to kvalitní, takže mi nebylo špatně, říkám pak v práci. teda ne moc. navzájem se častujeme nadávkami, kdo za to může. já v tom mám jasno, ovšem, za všechno můžou slováci.

No comments: