Sunday, March 25

lež a nehýbej se! chci tě políbit!

tak jo, pátek. ona akce plánovaná skoro rok. viz bod tři zde. (dž si tehdy myslel, že se chceme brát.) náhodná zmínka po icq a výsledek je tu. od pátku (to je oficiální datum, jinak už dýl) visí na nějakou dobu v čajovně v síti moje fotky. většinu z nich najdete na flickru, ale pokud byste se chtěli podívat, jak vypadají na stěně a za sklem, můžete.
a vernisáž? víno a smích. lidé, kvůli kterým jsem šoupala datem sem a tam, nakonec nedorazili. byla tam kulida a moje žena s freedomem a ondra s lenkou a taky bsk a lu a ivča s mužem dokonce i můj táta, iva s vaškem a happy a přišel m. a nakonec jsme se v kfc na i.p. sešli s liou. a samozřejmě od začátku :m:. toho vína bylo na nás asi celkem moc. občas se mi vybaví různé veselé chvíle - bsk se vyjádřil, že to celé bylo velmi pozitivní a :m: tvrdí, že jsem byla strašně ukecaná a roztomilá - ale on si taky půlku večera nepamatuje. každopádně jsem měla tendence líbat svoji ženu, případně :m:, taky jsme s lenkou obtěžovaly ondru, měla jsem výbornou vegetariánskou večeři, s freedomem jsme blokovali m., který zdrhal za jakousi nejmenovanou ženou, s ivou jsme nadávaly na naše muže chodící ven kouřit a taky jsem měla projev.
nakonec jsem se v kfc vsadila se svojí ženou, že sním patnáct křídel, což jsem učinila. musím říct, že jsem si to celé představovala úplně jinak, ale to je jen další argument proč si raději dopředu nic představovat nemám.
víkend je zase někde pryč a to měl ještě o hodinu míň, takže se nemůžeme divit, že jsme se dnes probudili v jednu. a jaro je zpátky a petřín je úžasný a blízko a můžeme se těšit na ještě větší teplo a ještě více vůní a sluncí. uapapapapa! :€

No comments: