Thursday, October 12

dizzy

k zapovězeným slovům na z přidávám další. ima. protože je teprve říjen, ale vzduch sakra studí. ráno téměř mrzne, a já teda rozhodně. a až se objeví první zamrzlé louže, bude to v háji. čert vem tyhle jasné dny, po kterých následují jasné, ale mrazivé noci.
měsíc už několikátý den svítí k nám do pokoje, stále později a stále menší. a já bojuju sama se sebou a se svými sociálními fobiemi a už mám dokonce i vedoucího semestrálního projektu. a, !!!, chodím na přednášky. dnes jsem se dokonce vyskytla v místnosti, kde jsem před dvěma lety absolvovala zápis do ůstavu. zábavné.
včera jsem se překonala a v deset večer se vydala na přátelskou návštěvu k bsk. dvě láhve syrahu a hry z dětství: taky jste hrávali strategické arkádovky yolk a magic s kouzelnou postavičkou vajíčka dizzyho? a jako kdysi, sedím a obdivně koukám, jak bsk pěkně hraje, s tou starou známou skrytou radostí, že já nemusím dělat nic, jen se dívat. nakonec se choulíme v jednom křesle a vajíčko skáče a
něha. jen víc takových večerů. prší víno a noc je jasná a měsíčná.
a zítra odjedu večerním vlakem do úpice. mikroexpedice. no-sleep režim a spousta chlastu. a duchové léta, průzrační a sladcí - přilepí se mi na paty a nebudou chtít pryč. ale já mám poslední dobou výdrž. vyzvu je na drinking contest a opiju a třeba, tam v horách, chytím ráno na jazyk první vločku.
snad ji nevyzvracím.

2 comments:

Anonymous said...

Dizzy si teda nepamatuju, nejaka mezera ve vzdelani. Ale ani mrazive noci bych nevymenila za ty krasne dny. Ne ze by si jich clovek v praci uzil..

Anonymous said...

http://eva.mysteria.cz/DIZZY.ZIP :)