Tuesday, October 17

...

hyeny. tolik přístupů jsem ještě neměla. udavte se.

8 comments:

Anonymous said...

ale, ale... nac ta zast?
Jsem ti zrovna chtela nabidnout, jestli u nas nechces bydlet a hlidat nam kocky po pet dni co tu nebudeme :)

Anonymous said...

Nicemu nerozumim. Ale lide, kteri nikdy neselzou, jsou ti, co se o nic poradneho nesnazi.

Ty verse jsou fantasticke. Promin.

P.S. Ad bytova krize - kdyby bylo nejhur, ozvi se na ICQ. Ja jsem ve Stockholmu, cili u nas doma je jedno prokazatelne volne misto. A byl jsem zenou informovan, ze snad uz dokonce i periny mame :-)

Anonymous said...

kulida: oficiálně a veřejně děkuji.
pakoslav: snad to zvládnu i bez toho, každopádně moc děkuju. k veršům: dík. těžko se mi vyjadřuje jak moc dík jen písmenky.

Anonymous said...

PS: kulido, dvakrát tolik přístupů člověk denně nemívá.

Anonymous said...

Normálně tvůj blog nečtu, ale tentokrát jsem kliknul, neb mě zajímá tvůj pohled na rozchod. Jsem hyena?

Anonymous said...

fiksu: asi jo, protože já názor nemám. a i kdyby, tak ho nebudu prezentovat tady, protože takhle já prostě nepíšu a neuvažuju. pro mě to není otázka dvou stran a dvou pohledů.

Anonymous said...

Já se nebavím o názoru, ale o tvém pohledu na věc, tvém pocitu z toho všeho, a to tu nepochybně prezentuješ - viz poslední tři posty.

Anonymous said...

což nic nemění na tom, že mně osobně v mojí situaci to přijde jako hyenismus, s čímž nic nenadělám. blog mám dobrovolně.