Saturday, January 29

taky se

neučíte?
za oknem se celkem hebce a lednově snášejí vločky. někteří, jako třeba adbar, propadli
zimním sportům a potažmo šilenství. v takové dny se má spát nebo (jako krajní řešení) popíjet horký punč a dívat se na něco, co nevyžaduje příliš intelektu.
kterážto kategorie nezahrnuje elektrické obvody. a to je tohle ještě docela jednoduché. (jak se to sakra počítá?)

ale fuj. a navíc mně dnes večer čeká třídní sraz. první, na který se od maturity dostanu. a já se trochu těším... na některé milé spolužáky, ale spíš se bojím. že se budu muset obhajovat, jako celou střední školu. kdo jsem, co jsem, jak myslím, proč... ale možná ne. možná budu jen falešně nadšená z úspěchů jiných (kdo má kolik dětí, haha). ach jo. no dobře. možná mě něco mile překvapí. tak já se jdu zase chvíli tupě dívat do papírů. úúúú.

2 comments:

e*v said...

cože? :) na co ses to zase díval? :)

BarborKa said...

to viss, on bluskin ujizdi na kirsten ze spajdrmena haha. a ja si ji spletla s kejrou najtly nebo jaxe menuje....t nic to je rébus haha, mandala. a jak dopadl sraz? docela jsi me napnula (s tema detma a tak...:)