Monday, January 3

novoročně II

jen stručně, než mi upadne hlava na klávesnici, stejně si každoročně dělám rekapitulaci toho nejdůležitějšího, co se stalo...
...dívám se na tu letošní a nevím, co dodat. samé pošahané vztahy, zlomená srdce, přepjaté emoce, deprese... návaly štěstí a zmatek. jo, to jsem holt já. samé extrémy.
nejhlubší deprese přišla po maturitě. najednou zmizel stres a únava, najednou jsem neměla co dělat a nezvládla jsem to, najednou jsem neměla pro co žít.
a štěstí, toho bylo snad dost. adaptace mé milované hry "v hodině rysa" od pera enquista, lezení po skalách... expedice a ohře a vltava a matematický kurz v září v brně, který ťuknul do osudu a následky nesu dodnes, ty dobré i ty špatné. koncerty eggnoise, návštěva anglie, brno a spousta nových lidí, s kterými můžu mluvit, poslouchat je, být s nimi... a dívat se na futuramu :)))
a bouřky... a deště a každá kapka vody, naděje utopené a opět probuzené, to už je holt život... co na to říct. nke.
a budu muset pročíst loňský diář. je plný myšlenek, které tady hezky zveřejním, abych se ze svých brilantních postřehů o životě netěšila sama :)))

No comments: