Friday, April 9

podruhý

už jsem tu dlouho neměla žádnou návštěvu, napadne mě, když v čepici a slunečních brejlích opouštím byt a jedu na zoinu sushi party. naivně se tak maskuju před sousedkou, která má ty dva blbý minipsy a která mě pořád tahá na kafe - a já furt nechci.
návštěvy se samozřejmě okamžitě rozmnoží, v neděli u mě spí rjh, včera u mě vytuhla opilá dew (láskyplně jsem ji přikryla vlastní dekou a odebrala se pod polorozpadlou druhou vlastní deku) a dneska mě vínem poctila zoe. ostatně oslavila jsem půl roku bydlení tady a nemyslím si, že by kdokoliv v baráku měl živější sociální život než já. akorát lituju svoje návštěvy, protože kocouři zřejmě považujou osoby spící na pohovce za impuls k dělání ještě většího bordelu než obvykle. zajímavý je, že nejnevyspalejší jsem pak stejně já.
noční i. p. je místo kuřecích křídel, střízlivá i opile se hihňavá tam vždycky kupuju minimálně dvě - noční potrava nočních živlů.
pořídila jsem si kus zdi, kam píšu přání a potřeby. zatím tam je: nabarvit sukni, zaplatit ivě ($), objednat se ke katce ($) a koupit si námořnický šaty a baret. přidám opakovat si choreografie - abych nebyla co pátek za největší lamu a chodit na zumbu. na kterou nechodím, protože jezdím s pseudocelebritama na sever a pak s nima a kusem kachny řeším vesmíry a vůbec, což je soukromý peklo nás odtažitejch pozorovatelů.
a btw, český středohoří je strašně divný. divný zelený kopce vulkanický. žaslá duše žasne. asi se tam někdy vydám.
mám byt plnej žárovek.
mám přestavěnej pokoj (nevědomky jsem využila faktu že slunce sice svítí směrem monitor, ale ve chvíli, kdy je tak vysoko, že nedosvítí) a po levici mám knihovnu. je to pracovnovitý.
vstávám kolem devátý. denně a dobrovolně.
dostala jsem od táty kšandy a nio mi je závidí.
:m: mi velkoryse zapůjčil reflektor a černý plátno, obojí jsem pro projekt využila přesně jednou.
se zoe máme stejnej vkus na vůně - fialová aviváž a šeříkovej parfém od yves rocher. ve stejnou dobu jíme ryby a kupujem si stejný šampóny. bavíme se typicky žensky - prohlížíme si svatební šaty.
zítra je stá fotka. mám plán se zrcadlem pod vodou, ale kdo ví jak to dopadne. dneska jsem si koupila malinovej džem a umělecky jsem si ho napatlala na obličej. taky jsem namalovala oči, na což jsem si při focení samozřejmě nevzpomněla. mno.
99 | simply raspberry

5 comments:

Ptáče said...

Kšandy jsou bezvadné!
Uvažovala jsem o tom, co zvláštního udělám na stou fotku a pak jsem si řekla, že to nechám být...
Ad "rekvizity" - stativ leží zapomenut na chatě a zatím jsem se obešla bez něj, až si ho přivezu, zůstane asi v koutě:)

Radek said...

Kšandy se asi dostávaj do módy. už jsem je viděl na čtyřech ženských.

Klidně bych spal pod polorozpadlou dekou.

anouk depůlénová said...

ten šeříkovej flakónek od yves rocher mám taky. ale zásadně jím voním jen svůj pokoj :)

e*v said...

ptáče: kšandy jsou prima :) a hlavu od stativu hledám furt.

radek: to ještě nebyla polorozpadlá.

anouk: založíme klan šeříkového parfému? (a za chvíli budou skutečný šeříky.) btw, viděla jsem tě v rozhovoru na fleru, gratuluju.

anouk said...

kujůů :o)